Z nahodilého klábosení dobrý firemní podcast nevznikne
Firemní podcasty dnes neslouží jen k externímu budování značky, firmy je
využívají i v interní komunikaci a employer brandingu.
Firemní podcasty dnes neslouží jen k externímu budování značky, firmy je
využívají i v interní komunikaci a employer brandingu.
Ikea se snaží zjednodušit online nakupování a přizpůsobuje tomu i své
kamenné prodejny. Aktuálně přestavuje OD v Brně a otevírá další
plánovací studia a výdejní místa.
Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si
musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se
značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na
konferenci Communication Summit.
Z kávové sedliny z kavárenského řetězce Mamacoffee vytváří
Biopekárna Zemanka kávové sušenky.
Prodeje rostlinných alternativ potravin rostou, ale je nutná edukace, aby
lidé věděli, kde je najít. Problémem bývá i cena, pokud mají stát
stejně jako masové. Někdy je to totiž na úkor marže.
V roce 2022 IKEA představí nový formát plánovacích kiosků v krajských
městech, spustí pilotní provoz Scan&Go, začne nabízet použitý
nábytek online a doručovat elektromobily.
Dopady pandemie nutí řetězec Ikea ke zvýšení cen v průměru o 9 %.
Změny se týkají i České republiky a úpravy budou probíhat už v prvním
čtvrtletí letošního roku.
Asko -Nábytek přichází s novým konceptem a v Brně otevírá plánovací
studio, kde poskytne zákazníkům především plánovací služby.
Ikea a agentura Thjnk Berlin přišly s motivem vizuálu „Konečně doma", ve
kterém kancléřka Merkelová odpočívá po příchodu domů v den, kdy
opustila svou politickou funkci.
Na soutěži Effie Awards Europe se z českých agentur prosadila Triad
Advertising se svou kampaní „Za bezpečný domov“ pro Ikeu.