Digitální reklama na Slovensku roste dvojciferně
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
Shrnujeme události a personální novinky ve slovenských médiích za
poslední kvartál.
# Internet & Mobil # Slovensko
V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo
205 milionů eur.
Podle sdružení IAB Slovakia rostly reklamní investice do internetové reklamy
na Slovensku v roce 2021 o třetinu.
Manažeři se měnili nejen v televizi TA3 a ve vydavatelství Perex.
Přinášíme přehled změn ve slovenských médiích ve třetím čtvrtletí
letošního roku.
Čisté výdaje do internetové reklamy rostly loni na slovenském trhu
meziročně o 6,7%. Z pohledu formátů je nejsilnější display.
Návštěvnost zpravodajských webů na Slovensku rostla a vrcholu dosáhla
v březnu.