# Aktuality # Marketing # Reklama
Heureka Group sjednocuje komunikaci na všech trzích
Heureka Group zavádí jednotný vizuální styl a komunikace ve všech zemích,
v nichž působí.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Heureka Group zavádí jednotný vizuální styl a komunikace ve všech zemích,
v nichž působí.
Ve třetím čtvrtletí si obrat české e-commerce snížil o 11 %, mohou za
to obavy z vysokých cen a nečekaných výdajů.
Novým generálním ředitelem Heureka Group je jmenován David Chmelař.
Tomáš Braverman se stává nevýkonným poradcem vedení společnosti.
„Láska bez tebe by byla jako týden bez pátečku,“ hlásá Heureka
v nové valentýnské kampani.
V roce 2022 se obrat českých e-shopů meziročně snížil o 12 %,
o jednu miliardu ale překonal rok 2020.
Po dvou a půl letech přichází Heureka s novou televizní vánoční
kampaní.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Brand marketing skupiny Heureka Group řídí od července Jiří Struk.
# Retail # Marketing # Udržitelnost
Většina zákazníků bere udržitelnost v úvahu, když jde nakupovat, ale
očekávají, že odpovědnost za ni převezmou samy značky, zaznělo na
konferenci Udržitelnost v e-commerce.