České dráhy v letním spotu vezou Trojana do ciziny za kulturou
Ivan Trojan cestuje v novém spotu Českých drah poprvé bez rodiny, vydává
se za hranice za kulturou, turistikou i kulturistikou.
Ivan Trojan cestuje v novém spotu Českých drah poprvé bez rodiny, vydává
se za hranice za kulturou, turistikou i kulturistikou.
Společnost České dráhy si v podzimním výběrovém řízení na
nadlinkovou komunikaci vybrala svou dosavadní agenturu.
Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si
musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se
značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na
konferenci Communication Summit.
České dráhy uvedly letní kampaň, ve které v hlavní roli opět hraje Ivan
Trojan. Tentokrát předstírá, že je mladý, aby dosáhl na slevu.
Nový spot Českých drah s Ivanem Trojanem podporuje tentokrát mobilní
aplikaci Můj vlak.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.
První letošní kampaň Českých drah pracuje s motivy poetických zastávek
v přírodě.
Cenu čtenářů Aktuálně.cz pro nejlepší reklamu poslední dekády získala
„Ranvej duel“, kterou vytvořila agentura Saatchi&Saatchi pro T-Mobile.