Objem televizních GRP byl za tři čtvrtletí 2022 mírně vyšší
Počet doručených reklamních GRP na televizním trhu za první tři letošní
čtvrtletí se drží mírně nad úrovní stejného loňského období.
Počet doručených reklamních GRP na televizním trhu za první tři letošní
čtvrtletí se drží mírně nad úrovní stejného loňského období.
Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak
na cenu, říká v expertním rozhovoru Atmedia Martin Nováček z mediální
agentury OMD.
Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením
omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV
operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se
vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.
O dopadech duopolu českého komerčního televizního trhu a jeho vývoji
mluví ve třetí části expertního rozhovoru Atmedia Insight Martin Nováček
z OMD.
Martin Nováček z mediální agentury OMD Czech se zamýšlí nad tím, jaké
parametry v současnosti ovlivňují cenu televizní reklamy a klade si
otázku, kam až může vystoupat.
Mediální agentury PHD a Knowlimits dosáhly podle PPA Rankingu v prvním
pololetí 2022 nejvyššího podílu na čistých investicích do televizní
reklamy.
Mediální agentury sdružené v profesním uskupení ASMEA, které se
podílejí na obchodování drtivé většiny televizní reklamy, odhadují
nárůst cen pro letošní rok na úrovni 10–15 procent.
Tuzemské televizní stanice doručily v prvním pololetí o necelé procento
více reklamních televizních GRP než ve stejném období loni.
V prvním pololetí letošního roku zaplnila Atmedia svůj reklamní prostor
téměř ze sta procent.
Managing directorka mediálního zastupitelství Atmedia Michaela Suráková
shrnuje pohled na vývoj televizního trhu očima zástupců televizní branže
ve střední Evropě.