TV Nova zdraží pro rok 2024 reklamu o 18 procent
Televizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok
2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Televizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok
2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Vydavatelé nabídnou mediálnímu trhu ukazatel tiskového GRP. Jeho nová
konstrukce má ambice zařadit se na srovnatelnou úroveň s televizním GRP.
Pořady pro podzimní sezónu začne A 11 uvádět od poloviny září.
Zároveň změní prodej reklamy z pásmového ceníku na prodej podle GRP.
Televize mají hned na začátku podzimní sezóny zaplněný reklamní prostor.
S postupujícím podzimem se očekává, že poptávka bude dál sílit.
Nárůst ceny pro rok 2024 je podle komerčních hráčů nevyhnutelný.
Hlavní hráči na trhu televizní reklamy už avizují, že pro obchodování
v novém roce budou muset zvýšit cenu TV reklamy až dvouciferně.
Podíly subjektů na reklamním televizním trhu podle doručených GRP se
v prvním čtvrtletí 2023 neměnily.
Tři čtvrtě roku už platí zákaz přeskakovat reklamy ve zpětném
zhlédnutí u IPTV operátorů ve vysílání stanic skupiny Prima. Co
opatření přineslo a jaké budou další kroky, přibližují zástupci
skupiny Prima.
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP
jako o rok dříve.
Televizní stanice doručily za jedenáct letošních měsíců srovnatelný
objem reklamních GRP jako ve stejném loňském období.
Pro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci.
Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných
cílových skupin.