Témata největší analytické konference se probírala i v Praze
Agentura TRKKN uspořádala v pražském hotelu Hilton historicky první
český pre-event k Analytics Summitu.
Agentura TRKKN uspořádala v pražském hotelu Hilton historicky první
český pre-event k Analytics Summitu.
# Internet & Mobil # Marketing
YouTube představil několik novinek. Jednou z nich je i funkce Hype, jež
chce pomoci menším tvůrcům.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Shoptet přichází na trh s novým nástrojem, který má e-shopařům
ušetřit náklady na reklamu.
Do čela českého Googlu se postaví František Štrupl. Zaujme místo po
dlouholeté bývalé šéfce Taťáně le Moigne.
Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota
přesáhne bilion dolarů.
Je velice důležité, aby zadavatelé kladli důraz na kvalitu zpracování a
segmentaci svých vlastních dat, píše Jakub Novotný ze Seznamu v reakci na
nový postoj Googlu ve věci cookies třetích stran.
Funkci, která parafrázuje obsah relevantních odkazů, největší
internetový vyhledávač využívá stále méně.
Rebranding značce Skip Pay pomohl, Mall v původním názvu mnohým e-shopům
vadil, říká marketingový ředitel služby Tomáš Krásný.
Technologický gigant ustupuje od svých záměrů s odklonem od cookies
třetích stran v prohlížeči Chrome. Podle části expertů by se ale měl
obor i tak připravovat na změny.
Mezi generací Z a X došlo k poklesu vyhledávání prostřednictvím
Googlu o 25 %, ukazuje průzkum Forbes Advisor.