Globus startuje podzimní kampaní nový komunikační koncept
Od letošního října komunikuje Globus v novém konceptu, v němž
zdůrazňuje péči a poctivost.
Od letošního října komunikuje Globus v novém konceptu, v němž
zdůrazňuje péči a poctivost.
Módní značka s.Oliver expanduje. Od jara otevřela na českém trhu
11 nových prodejen.
Globus ČR si pro vytvoření dlouhodobého komunikačního konceptu vybrala
agenturu Mark BBDO. Novou komunikaci spustí ještě letos.
# Aktuality # Retail # Marketing
Globus připravil na své prodejní ploše ve spolupráci se značkami Kärcher
a Lego shop in shopy.
Německá módní značka s.Oliver otevře do konce května 11 prodejen
v hypermarketech Globus. Do expanze investuje 20 mil. Kč.
Zákazníci Globusu mohou nově požádat k nákupu o zkrácenou nebo pouze
elektronickou účtenku. Roční úspora může dosáhnout až tří tisíc km
papíru.
Globus na Praze 13 otevřel maloformátový obchod Fresh, kde nabízí produkty
z vlastních výrob a výběr ze sortimentu privátních značek.
Na podzim otevře Globus v Praze svůj druhý maloformátový obchod
v konceptu Globus Fresh.