CPS GfK se oficiálně přejmenovává na YouGov
Deset měsíců po převzetí společností YouGov mění výzkumná agentura
Consumer Panel Services GfK svůj název.
Deset měsíců po převzetí společností YouGov mění výzkumná agentura
Consumer Panel Services GfK svůj název.
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři
výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká
čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
Celkový obrat výzkumu trhu oproti roku 2020 zaznamenal loni nárůst
o 16,8 % na 3,548 miliardy korun.
Značka malých spotřebičů loni rostla ve většině kategoriích. Sází
přitom na chytré prvky a funkce, v marketingu na online komunikaci.
Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste
podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují
diskonty.
Fyzický retail bude pro zákazníky stále relevantní, ale obchodní centra by
měla s nájemci více sladit komunikaci, protože je Češi navštěvují
stále více, 35 % dokonce jednou týdně.