Vodafone kampaní vyzývá mladé k nadhledu
Vodafone startuje kampaň „Je to v tobě“, s níž cílí na mladé.
Nabádá je, aby byli sami sebou i se všemi nedostatky.
Vodafone startuje kampaň „Je to v tobě“, s níž cílí na mladé.
Nabádá je, aby byli sami sebou i se všemi nedostatky.
# Aktuality # Retail # Marketing # Výzkum
Generace Z kombinuje nakupuje módu online i offline. Sedm z deseti
mladých považuje Instagram a TikTok za nekonečnou studnici nápadů.
Duševní pohodu považuje za důležitou 96 % mladých. TikTok používá
denně jen čtvrtina, oblibě se těší streamovací služby, ukazuje studie
Mýtus Gen Z.
V roce 2023 se ještě více etabluje pozice TikToku a LinkedInu a
s nástupem generace Z stále více uslyšíme o platformách typu Snapchat
nebo Pinterest, odhaduje Vítězslav Klement z Group M.
Podle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než
lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.
# Internet & Mobil # Marketing
Nastupující generace budoucích zákazníků a spotřebitelů se bude
mediálně chovat úplně jinak, než jsme byli dosud u stávajících
generací zvyklí, píše Vítězslav Klement z Group M o generaci Z.
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
„Nejmladší“ sociální síť TikTok láká už i starší uživatele,
žezlo však stále drží generace Z, píše Daniel Šilha z agentury
Socialsharks.