Nový průzkum: Globální marketingové rozpočty stagnují
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Až 73 % marketérů bude letos raději spoléhat na stávající zákazníky,
než aby se pouštěli do rozvoje nových trhů, vyplývá z výzkumu
společnosti Gartner.
Většina marketérů očekává, že negativní dopad pandemie koronaviru bude
jen krátkého trvání.
Většina finančních ředitelů plánuje podle výzkumu firmy Gartner
přesunout alespoň část svých zaměstnanců na trvalý home office.