Kaufland uvádí na trh Fofrtašku 2.0 pro gamery
Kaufland oznamuje další rok aktivit v e-sportu a představuje nákupní
tašku pro gamery inspirovanou seniory.
Kaufland oznamuje další rok aktivit v e-sportu a představuje nákupní
tašku pro gamery inspirovanou seniory.
Energetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou
k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.
Martin Mikyska alias Mikýř je tváří nové herní sestavy e-shopu CZC.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
Do agentury Haze nastupuje Petr Poláček, spolumajitel časopisu Level. Vzniká
nová divize se zaměřením na full-service služby v herním odvětví.
Madmonq spustil doposud svou největší online kampaň, zapojuje do ní známé
influencery a streamery.
Nákup reklamy na herní platformě Twitch je specifický, vysvětluje Robin
Stržínek z agentury Visibility Digital.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Head of Marketing Communication nastupuje Magdaléna Mohelová, která
přichází z CZC.cz.
Gaming je pro mnoho značek perspektivní. Nutné je však počítat s tím,
že hráči umí blokovat reklamu, radí Lukáš Burda z Dáme jídlo.
Sazka spouští kampaň „Buď hráč, ne lůzr“, chce tak bojovat
s aktuálními problémy v gamingovém prostředí.