Cannes Lions: Bronzového lva veze Kaufland za Fofrtašku
První tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu
Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
První tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu
Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
Na reklamním festivalu v Cannes mají šance na medailové umístění
i některé české práce. Ve hře jsou ještě kampaně pro Kaufland a ČAP.
Do užšího výběru se dostala i práce pro VZP.
Novou kampaní cílí Komerční banka a KB Penzijní společnost na mladé.
Tváří je digitální influencerka Just.ina.
KFC v nové kampani nabízí recepty, jak si kuřecí kousky připravit doma
s vlastními přílohami.
Cyklus podnikatelských příběhů Cesty k úspěchu vstupuje do nové etapy a
z televize Prima se přesouvá na DVTV.
Kaufland oznamuje další rok aktivit v e-sportu a představuje nákupní
tašku pro gamery inspirovanou seniory.
Výběr vánočního dárku letos ponechala na klientech, vybrané dárky
pomohly dětem z Thomayerovy nemocnice.
Tým Michaely Ondrákové, Dany Linh Nguyen a Barbory Pavlů vyhrál podzimní
běh soutěže OMD Creative Challenge, jenž se spojil se ZOOTem.