Frisco probouzí kampaní v ženách jejich „holčičí já“

Frisco přichází s novou kampaní, v níž ženám připomíná, jak důležité je trávit čas s kamarádkami.

Pá 13. března 2020 07:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12079/frisco_budmeholkycasteji

Fullscreen Sdílet

/media/12079/frisco_budmeholkycasteji

Fullscreen Sdílet

Značka ochucených ciderů Frisco uvádí novou kampaň, s níž opět cílí na ženy a v duchu svého dlouhodobého konceptu jim připomíná, jak je důležitý čas strávený s kamarádkami. Ukazuje, že v každé ženě se bez ohledu na věk ve společnosti jejích kamarádek ukrývá její „holčičí já“.

Kampaň běží v televizi, tisku a na sociálních sítích. Se sloganem „Buďme holky častěji!“ značka v televizním spotu upozorňuje, že ženy mohou mít ve svém životě více rolí – ve vztahu, rodině, práci, ale i ve společnosti kamarádek. „Chceme ženy povzbudit a podpořit je v tom, aby občas nechaly starosti a povinnosti stranou a vyrazily ven s kamarádkami,“ komentuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie společnosti Plzeňský Prazdroj, do jejíhož portfolia Frisco patří.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury VCCP. Produkci měla na starost společnost Stink Films a režie se ujal Peter Ehrenberger, držitel ocenění Art Prix.

-stk-

#

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.