Frekvence 1 zahajuje novou kampaň „Budeme vás bavit"
Kampaň se soustředí převážně na produktivní posluchače ve středním
věku. Claim „Budeme vás bavit. Jsme rádio Frekvence 1“ vychází
z dlouhodobého konceptu „Zapni rádio, vypni starosti“.
Kampaň se soustředí převážně na produktivní posluchače ve středním
věku. Claim „Budeme vás bavit. Jsme rádio Frekvence 1“ vychází
z dlouhodobého konceptu „Zapni rádio, vypni starosti“.
Nejposlouchanější celoplošnou stanicí v České republice zůstává ČRo
Radiožurnál, ukazují nová data výzkumu poslechovosti. Ten zaznamenal také
zvýšení poslechovosti komerčních stanic.
Frekvence 1 a týdeník Reflex přinesou jednou za čtrnáct dnů speciální
díly pořadu Press klub. Moderátorem je Honza Dědek.
Od 23. srpna bude nově moderovat Press klub Frekvence 1 také Čestmír
Strakatý.
Nejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává v Česku ČRo
Radiožurnál, ukazují nová data výzkumu Radioprojekt.
Rádia Frekvence a Blaník rozdávají svým posluchačům v rámci soutěží
dálniční známky pro letošní rok.
Frekvence 1 vyjíždí i letos na tradiční cestu za posluchači,
z Radiokempů bude vysílat živě.
V rozhlasovém portfoliu Czech Media Invest zaniknou některé firmy, celková
struktura rádií se zjednoduší.