Fotbaloví fanoušci a jejich TOP značky a sledovaná média
Fotbalové zápasy sledují diváci především v televizi, přičemž
nejčastěji si s fotbalem spojují značku Adidas, zjistil výzkum Nielsen
Admosphere.
Fotbalové zápasy sledují diváci především v televizi, přičemž
nejčastěji si s fotbalem spojují značku Adidas, zjistil výzkum Nielsen
Admosphere.
Česká televize prodala část svých vysílacích práv na nadcházející
fotbalové mistrovství světa v Kataru TV Nova.
Přenosy z Premier League se objeví také v nabídce T-Mobile TV, Digi
Slovakia a Slovak Telekom.
Stanice Premier Sport 1 a Premier Sport 2 se díky dohodě s TV Nova
rozšíří o zahraniční fotbalové ligy.
Generální partner tuzemské fotbalové ligy, společnost Fortuna, navýší
investice do nového ročníku. Celkově přesáhnou 200 mil. Kč.
Přenosy ze zahraničních fotbalových lig se na stanicích Nova Sport a na
Voyu začnou vysílat od srpna.
V rámci svého dlouhodobého partnerství s fotbalovou Spartou Adidas
prezentuje kampaní nový dres pro sezónu 2022/2023.
Skylink dává od úterý do předprodeje dva balíčky, které obsahují novou
stanici Canal+ Sport.
Fotbalový klub Slavia Praha mění své logo a vizuální identitu. Základem
loga je nově jen červená slávistická hvězda.
AC Sparta Praha obhájila vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla a
potvrdila, že na poli marketingu se jí z tuzemských fotbalových klubů
daří nejlépe.