Chance Liga spustila svou největší brandovou kampaň
Do kampaně se zapojily všechny kluby Chance Ligy a tvářemi se staly vybrané
hvězdy soutěže.
Do kampaně se zapojily všechny kluby Chance Ligy a tvářemi se staly vybrané
hvězdy soutěže.
Reklama, která na stadionu není, ale přesto je v LED panelech viditelná.
Vyzkoušela ji Kooperativa při kvalifikačním utkání Chorvatsko–Česko
díky technologii Overlay.
Fotbal se v České republice drží na druhé příčce v oblíbenosti
sledovaných sportů. Z klubů v povědomí veřejnosti dominuje AC Sparta
Praha.
Chance Liga se stala nejsledovanější ligou napříč sporty na platformě
Oneplay Sport a připsala si i nejsledovanější zápas domácích soutěží
na této platformě.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně
změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci
sportovních svazů i sázkových společností.
V rámci své pražské prodejny na Chodově představuje Decathlon tři
specializované proshopy pro cyklistiku, fotbal a běh.
V nové sběratelské kampani se Albert zaměřuje na míčové hry, za
nasbírané body nabídne za zvýhodněné ceny různé druhy míčů.
První spolupráce Oneplay Sport a Nova Sport přinese všechny zápasy
z mistrovství světa klubů FIFA 2025. Koná se od 15. června do
13. července.