Kofola oddala na Colours of Ostrava zamilované páry
Kofola zorganizovala šesti zamilovaným párům na letošním Colours of
Ostrava svatbu přímo v areálu festivalu.
Kofola zorganizovala šesti zamilovaným párům na letošním Colours of
Ostrava svatbu přímo v areálu festivalu.
Dodavatel energií Yello startuje tříměsíční roadshow, na níž bude
nabízet slevu ve výši tři tisíc korun na energie nebo zmrzlinu.
Startuje kampaň k letošnímu festivalu Prague Pride. Staví tradice s
„historií“ queer komunity.
Speciální programové pozice, které rakouská veřejnoprávní televize ORF
spustila po dobu 40. ročníku akce Donauinselfest, měli k dispozici
zákazníci internetové verze platformy simpliTV.
První tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu
Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
Hlavním partnerem na poli mobility hudebního festivalu Rock for People se
stala automobilka Toyota.
Studio se zaměřením na dřevostavby Prodesi/Domesi si na pomoc
s marketingovými aktivitami vybralo agenturu Boys & Girls.
Orlen Benzina se stává novým generálním partnerem mezinárodního
hudebního festivalu Colours of Ostrava.
Festival Golden Drum otevírá registrace, přihlášky lze podávat do
21. srpna.
Nejlepším TV seriálem na letošním ročníku festivalu Berlinale byl
vyhlášen britsko-italský seriál Dobré matky. Cena se vyhlašovala vůbec
poprvé.