Designblok představuje letošní vizuál, tématem je odvaha
Letošní 27. ročník Designbloku zveřejňuje letošní vizuál, jež
oslavuje odvahu i ženy v designu a architektuře.
Letošní 27. ročník Designbloku zveřejňuje letošní vizuál, jež
oslavuje odvahu i ženy v designu a architektuře.
Ve spolupráci s Hitrádiem startuje Shell roadshow, na níž představí svou
nabídku Shell Café.
Hlavními partnery zlínského filmového festivalu pro děti a mládež
zůstávají Škoda Auto a Kovárna Viva. Mezi významné partnery postoupila
ČSOB, nově se s festivalem spojuje Lidl.
Pozice prezidenta karlovarského festivalu nebude nově obsazena a zůstává in
memoriam Jiřímu Bartoškovi.
Se značkami Kofola, Targa Florio, Royal Crown Cola nebo Vinea mohou letos lidé
vyhrát Škodu Elroq, iPhone nebo vstupenky na festivaly.
Kofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne
značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky.
České kreativce budou v porotě na letošním festivalu Golden Drum
zastupovat Nikola Foktová a Aleš Brichta.
Hlavním motivem letošního vizuálu filmového festivalu v Karlových Varech
je fotografie s tématem objetí.
Festival Dvořákova Praha 2025 představil novou vizuální identitu
i program letošního ročníku.
Festival Golden Drum začíná přijímat přihlášky. Přihlásit lze
projekty, které se uskutečnily od 22. srpna 2024 do 22. srpna 2025.