Answear mění positioning na trhu, spouští kampaň
Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky,
představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky,
představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
Německá značka oblečení s.Oliver působí na českém trhu již 20 let.
V současnosti má 29 obchodů, k tomu je dostupná ve více než
70 partnerských prodejnách.
# Aktuality # Marketing # Retail
Primark pokračuje ve snižování cen vybraného dětského oblečení
v sortimentu jaro/léto.
Zalando spouští novou kampaň s názvem „Trend jste vy“. Ukazuje
výstřednost a vášně pěti vybraných tvůrců.
Pod novými majiteli – Eliškou Kišovou a Oldřichem
Bajerem – prochází jihlavská Modeta transformací. Oživuje stávající
značky, uvádí nové, například Teplo°.
V pražské Metropoli Zličín otevře Primark v pořadí třetí prodejnu na
českém trhu.
Zájem o použité zboží celosvětově roste. Ať už kvůli možnosti
úspor, nebo z důvodu udržitelnosti, volí spotřebitelé často zboží
z druhé ruky.
Popona, vyrábějící ručně šité organizéry a doplňky pro luxusní
kabelky, představuje novou vizuální identitu od agentury Heels Make Deals.