Značek z Česka loni odešlo méně, naopak přišlo více
V loňském roce se meziročně snížil počet značek, které český trh
opustily. Jedná se například o NYX, Kazar nebo Bruno Morelli & Brands.
V loňském roce se meziročně snížil počet značek, které český trh
opustily. Jedná se například o NYX, Kazar nebo Bruno Morelli & Brands.
Komunikaci kategorií run/train a lifestyle značky Puma bude mít na starosti
agentura Bison & Rose.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka kožených tašek, kabelek a dalších doplňků bude mít svou pop-up
prodejnu v Praze Na Příkopě.
Módní značka Celio spouští lokální e-shop a vánoční digitální
kampaní chce oslovit „normální muže“.
Loni prodeje módy na internetu vzrostly o 15 %, letos se očekává podobný
nárůst, říká Ján Kešelák z módní platformy Glami.
Módní e-shop ZOOT spouští svou vánoční kampaň, jejíž tváří je opět
influencerka Nikol Štíbrová.
BeWooden sází v komunikaci na kampaně s přesahem, které prezentují
produkty se silnými příběhy, říká její zakladatel Ctirad Sára.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Revenue Officer ve společnosti Glami nastupuje Ján Kešelák.
Prostřednictvím televizní kampaně děkuje majitel značky Bandi policistům,
hasičům, záchranářům a dalším složkám IZS, věnuje jim dárek ve
formě slevy 50 procent.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka módních doplňků Moa Paris otevřela v Praze a Brně své první dva
kamenné obchody.