Meta si pochvaluje cílení reklamy podle umělé inteligence
Využívání umělé inteligence a strojového učení čím dál výrazněji
proměňuje i online marketing. Část agentur ale děsí míra, jak moc
ztrácejí nad směřováním kampaní kontrolu.
Využívání umělé inteligence a strojového učení čím dál výrazněji
proměňuje i online marketing. Část agentur ale děsí míra, jak moc
ztrácejí nad směřováním kampaní kontrolu.
Sociální sítě jsou místem, kde lidé mohou svobodně šířit své názory.
Přinášejí ale také problémy v podobě radikalizace či fragmentarizace
uživatelů, zaznělo v diskusi v Knihovně Václava Havla.
Rostoucími sociálními sítěmi jsou v Česku TikTok, Snapchat, Twitter,
Pinterest a LinkedIn, ukazuje Datareportal.
Na Instagramu, Facebooku i WhatsAppu by měly fungovat formáty
připomínající newslettery, Meta hledá i nový prostor pro reklamu.
Meta zavede placené ověření totožnosti, začne v Austrálii a na Novém
Zélandu.
Vlastník sociálních sítí Facebook a Instagram plánuje od února zpřísnit
možnosti cílení reklamy na dospívající uživatele.
V roce 2023 se ještě více etabluje pozice TikToku a LinkedInu a
s nástupem generace Z stále více uslyšíme o platformách typu Snapchat
nebo Pinterest, odhaduje Vítězslav Klement z Group M.
Rok 2022 zkomplikoval vztahy mezi vydavateli a sociálními sítěmi.
Částečně za to může i nový šéf Twitteru.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Sotva se mediální trh otřepal z covidového útlumu, začaly se projevovat
dopady ekonomického vývoje a rostoucích nákladů. Několik tištěných
médií skončilo, naopak se podle očekávání rozvíjely služby VOD. I to
médiím přinesl rok 2022.
Úplné vypnutí snippets pro všechny vydavatele diskriminační není a
nevylučuje nutnost získání licence od konkrétního vydavatele, píše
advokát Jiří Kučera.