Češi na sociálních sítích zase strávili o něco víc času
Průměrný Čech starší 18 let strávil v roce 2024 na sociálních
sítích každý den více než jednu hodinu.
Průměrný Čech starší 18 let strávil v roce 2024 na sociálních
sítích každý den více než jednu hodinu.
Dynamická, zábavná videa s důrazem na jednoduchost budou klíčová pro
dosažení úspěchu na sociálních sítích v roce 2025.
Instagram má v Evropské unii více uživatelů než Facebook, vyplývá
z evropského reportu společnosti Meta.
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu,
značky na to však zatím neumí reagovat.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Shoptet přichází na trh s novým nástrojem, který má e-shopařům
ušetřit náklady na reklamu.
Mezi generací Z a X došlo k poklesu vyhledávání prostřednictvím
Googlu o 25 %, ukazuje průzkum Forbes Advisor.
Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace
starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI
Digital Index.
# Aktuality # Internet & Mobil
Evropský sbor pro ochranu osobních údajů dospěl k závěru, že nabízet
placené služby jako jedinou alternativu služeb zahrnujících zpracovávání
osobních údajů k reklamním účelům není správnou cestou.
Na trend, který byl dosud charakteristický hlavně pro TikTok nebo Snapchat,
zkouší naskočit i LinkedIn. Facebook už to udělal.
Meta rozvíjí e-commerce funkce a dává zadavatelům nové způsoby, jak se
mohou pokusit přimět uživatele k utrácení. Vylepšuje nejen Instagram, ale
i Facebook.