Preference zákazníků se mezi jednotlivými trhy Evropy liší
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Vydavatel Libor Matoušek, který zároveň stojí v čele tuzemské asociace
AOV, byl znovu zvolen viceprezidentem News Media Europe.
Distribuce mediálního obsahu prochází dynamickou transformací. Stojíme na
křižovatce, kde flexibilita IP sítí soupeří s osvědčeným dosahem
satelitů.
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích.
V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
Evropská vinařská komunita chce novou kampaní ochránit vinařskou kulturu a
pospolitost.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
Značky by měly přemýšlet o světě, ve kterém žijí. Drtivá většina
Evropanů totiž od firem a značek očekává, že budou odpovědnější a
udržitelnější, říká na základě výsledků rozsáhlého výzkumu Rodney
Collins z McCann Worldgroup.
Mezinárodní reklama Staropramenu má novou tvář. Ambasadorem značky je
Orlando Bloom.