Dm zapojila do barevné tvorby influencery z deseti zemí
Dm drogerie markt v rámci mezinárodního eventu vytvořila s umělci a
influencery umělecká díla na plátně i na obličeji.
Dm drogerie markt v rámci mezinárodního eventu vytvořila s umělci a
influencery umělecká díla na plátně i na obličeji.
Genesis Capital uzavírá dohodu o koupi majoritního podílu ve skupině
AV Media.
Letošní Brand & Content konference se letos bude týkat potřeby změnit
narativ. Vystoupí na ni zástupci BBC StoryWorks i Condé Nast.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou marketingovou ředitelkou festivalu Metronome Prague se stala Renata
Werliková.
Letošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a
výkonu a jejích přínosů pro byznys.
Simona Angelis a Tereza Hussarová založily butikovou produkci Sense se
zaměřením na audiovizuální tvorbu a eventy.
První ročník sportovně byznysové konference Sport Alive nabídl platformu
pro setkávání lidí ze sportu a z byznysu a ti tuto možnost přivítali,
říká pořadatel konference Tomáš Janča.
V rámci svých live shoppingových eventů dokáže Notino oslovit standardně
několik tisíc lidí. Konverzní poměr je i 22 %.
V rámci partnerství s filmem Gump – jsme dvojka startuje Super zoo
kamínkovou výzvu.
Čtvrtý ročník freestylové show Coolife Fest, který se uskutečnil pod
taktovkou kanálu Prima Cool, navštívilo na konci května na pražské
Smíchovské náplavce 15 tisíc lidí.