# Reklama # PR # Marketing # Retail
OmniConnect: Emoce jsou v reklamě nevyužitým zdrojem
Uskutečnil se další ročník konference OmniConnect, na kterou přijeli
vysoce postavení zástupci síťových agentur skupiny Omnicom.
# Reklama # PR # Marketing # Retail
Uskutečnil se další ročník konference OmniConnect, na kterou přijeli
vysoce postavení zástupci síťových agentur skupiny Omnicom.
Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně
s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura
Behavio.
Výzkumná agentura Behavio Labs spustila ostrou verzi webového nástroje
Behavio Platform.
Behavio Labs analyzovala vybrané reklamní kampaně a zjišťovala, jak si
vedly z hlediska klíčových podmínek úspěšné reklamy.
O emocích v reklamě se diskutovalo na letošní konferenci Communication
Summit.