Instagram utlumuje nákupní funkce
Sociální síť osekává živé komerční videopřenosy. Spoléhat se na ně
obchodně tolik nemůže ani TikTok.
Sociální síť osekává živé komerční videopřenosy. Spoléhat se na ně
obchodně tolik nemůže ani TikTok.
Přestože výhledy pro letošní rok byly na reklamním trhu opatrné, jeho
začátek je pro rádia Media Clubu optimistický.
Zajímavá a promyšlená kreativa je dnes jasnou cestou, jak posílit značku a
být více vidět, poukazuje Václav Hruška z GroupM Nexus.
V pražské Lucerně byly ve středu večer rozdány ceny za efektivní reklamu
Effie. Hlavní cenu přiřkla porota kampani Dopravart, Rychlart, Chytrart,
absolutně nejvíc cen patřilo kampani 13 minut.
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a
vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo
v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management.
Asociace komunikačních agentur (AKA) zveřejnila shortlist letošního
ročníku soutěže reklamní efektivity Effie.
V nejlepších brand studiích nativní reklamy by rozhodně neměli chybět
marketingoví odborníci, říká zahraniční řečník letošního Seznam
Fora, Jesper Laursen.
Po více než dvouleté odmlce se uskutečnila v německém Kolíně nad Rýnem
největší evropská digitální konference DMEXCO. Jak ji viděl Pavol Lukáč
z mediální agentury OMD, popisuje v dalším vydání rubriky Pohledem
zevnitř.