# Aktuality # Výzkum # Marketing
V Česku hraje 8 z 10 lidí, KB uvádí kartu od streamera Agraela
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
Česká aplikace Everbot si na strategickou komunikaci vybrala FYI Prague,
společně se zaměří na evangelizaci AI oboru v českém prostředí.
Sedmnáctý ročník rozvojové soutěže pro mladé profesionály z oboru
Young Lions rozdal své ceny.
Výstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště
Václava Havla, se rozšiřuje do škol.
Evropa 2 zahájila soutěž „Dávej bacha!“ a učí děti, jak se
bezpečně dostat do školy.
Společnost Digitask prochází rebrandingem, nově bude vystupovat pod názvem
Aibility. Má i novou AI konzultantku Aimee.
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli
dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je
edukace o možnostech AI na českém trhu.