Košík rozšiřuje oblast rozvozu, chystá rebranding
Po celé republice začíná Košík rozvážet trvanlivé potraviny, kompletní
portfolio nově zaváží i do severočeských měst.
Po celé republice začíná Košík rozvážet trvanlivé potraviny, kompletní
portfolio nově zaváží i do severočeských měst.
Módní značka Esprit uzavře více než padesát svých obchodů v Asii. Do
budoucna se chce zaměřit na evropské trhy.
Módní e-shop Zalando natočil svou nynější kampaň #TogetherIAmStrong ve
vzdáleném režimu.
Sklizeno zprovoznilo ke každé prodejně e-shop. Ve spolupráci s Liftagem
nabízí rozvoz, do budoucna využije i elektrokola.
Rohlík.cz plánuje ještě na letošní rok regionální i zahraniční
expanzi. V říjnu by měl přibýt rakouský trh, následně i Německo.
IKEA otevře 11. května své obchodní domy, kam vpustí jen omezený počet
zákazníků. Restaurace, bistro i dětský koutek zůstanou zavřené.
Skupina COOP startuje online prodej pod názvem e-COOP. Postupně chce pokrytí
rozšiřovat.
Zavedené firmy investují do nových e-shopů. Po uvolnění opatření
chtějí nabídnout své zboží napříč všemi kanály.
Studenti v době pandemie nejčastěji nakupují oblečení, knihy a jídlo,
vyplývá z průzkumu vydavatele průkazů ISIC.
Rohlík mini se krátce po svém spuštění mění na Turbo Rohlík, který se
zaměří na doručení do 90 minut bez minimální výše objednávky.