E-shopy zbrojí na Vánoce, očekávají rekordní prodeje
Na letošní předvánoční nákupy se české e-shopy připravují více než
obvykle. Kvůli pandemii očekávají rekordní prodeje.
Na letošní předvánoční nákupy se české e-shopy připravují více než
obvykle. Kvůli pandemii očekávají rekordní prodeje.
# Aktuality # Retail # Marketing
Módní online obchod Answear relaunchuje svou značku answear.Lab a uvádí ji
na český trh.
Síť prodejen Oxalis, jež se specializuje na prodej čaje a kávy, přichází
se službou Klikni a vyzvedni.
Radim Roženek z Tescomy popsal, jak firma zakládala vlastní e-shop a postupně přešla na omnichannel model. Teď plánuje vlastní e-shopovou
platformu.
České módní značky tak velký propad prodejů jako řada velkých
nezaznamenávají. Prodeje jim klesaly jen zpočátku pandemie a některé
dokonce získaly i nové zákazníky.
V pořadí druhou kamennou prodejnu otevírá v pražských Letňanech e-shop
Bonami.
Podle monitoringu reklamy Nielsen Admosphere patří k největším reklamním
zadavatelům z řad módních hráčů německé e-shopy.
Francouzské pekařství Paul posiluje své aktivity v online prostředí.
Přidává catering do kanceláří v boxech, nově je dostupné i na
Rohlíku.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Marketing Officer online supermarketu Rohlík přišla Zlata
Ulrichová.
# Aktuality # Marketing # Retail
VašeČočky.cz zahajuje od září rebranding pod značkou Lentiamo. Používá
ji ve 13 z 17 evropských trhů, kde působí. Na leden chystá marketingovou
kampaň.