E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Krčmář
Michal Krčmář bude v Brašnářství Tlustý řídit e-commerce, české
výrobky chce dostat do celého světa.
Michal Krčmář bude v Brašnářství Tlustý řídit e-commerce, české
výrobky chce dostat do celého světa.
Alza chce do své komunikace dostat více prvků vnímavosti a přátelskosti.
Rovněž se letos zaměří na B2B.
Rohlík otestoval možnosti bezemisní městské logistiky. Doručení elektro
koly plánuje v centru Prahy a Brna, Budapešti a Vídni.
Sociální síť TikTok uvažuje o tom, že na své platformě bude firmám
nabízet e-commerce řešení.
Rozšiřováním své služby Mall Delivery do dalších zemí chce Mall
usnadnit prodej zboží i na zahraničních trzích.
Rumunsko, Chorvatsko a Slovinsko jsou nové trhy, na které se rozšíří
módní e-shop ZOOT.
Globus chce ještě letos spustit první výdejní místa. Lidé by si na nich
mohli vyzvednout nákup z e-shopu.
Růžový slon opět nasazuje svého maskota s hlasem Martina Stránského do
televizní valentýnské kampaně.
Až 500 ze svých 2400 evropských obchodů chce zavřít síť parfumérií
Douglas.
Oděvní řetězec H&M letos zavře 350 obchodů, a to většinou na
zavedených trzích.