# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlík uvádí svou novou privátní značku Maso
				Rohlík na trh přináší novou privátní značku, pod níž bude prodávat
české farmářské maso.
		
		
	
# Aktuality # Marketing # Retail
				Rohlík na trh přináší novou privátní značku, pod níž bude prodávat
české farmářské maso.
		
		
	
				Klenoty Aurum spouští kampaň s novým sloganem „Klenoty s láskou už
65 let“. Cílem je podpořit stabilitu a tradici značky.
		
		
	
				Pandemie akcelerovala růst e-commerce. Situaci však mohli zvládnout jen
hráči, kteří byli připraveni.
		
		
	
# Aktuality # Retail # Marketing
				Skupina Mall Group loni vygenerovala obrat převyšující 20 miliard korun. 
Poprvé se dostala do zisku.
		
		
	
				Růst zájmu o letáky online jde v ruku v ruce s rostoucím zájmem
o internetové nakupování. Letáky online sledují i senioři, říká Hynek
Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz.
		
		
	
				Technologický gigant uzavřel partnerství se společností Shopify a po vzoru
Pinterestu přichází s vizuálním vyhledáváním.
		
		
	
				Až 68 % Čechů změnilo v pandemii styl oblékání. Prim hrály legíny,
tepláky a mikiny.
		
		
	
				Na českém trhu loni skokově narostl počet e-shopů na 50 tisíc. Většinu
z téměř 200 mld. Kč obratu podle Jana Prokeše, CEO Elasticr, tvoří
tisíc největších. Trendem v tvorbě jsou řešení na míru, rychlost,
automatizace nebo marketplace.
		
		
	
				Tomáš Hanák radí ve videích Heureky, na co si dát pozor při online
nakupování.
		
		
	
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
				Digitální agentura H1.cz zvítězila v tendru na fullservisovou péči
o stávající online aktivity pro e-shop Lékáren Agel.