 
	
Zalando zavádí expresní doručení i 100 dní na vrácení
				Zalando představuje na českém trhu službu expresního doručení. Nově je
také možné zboží bezplatně vrátit až do 100 dní.
		
		 
	
				Zalando představuje na českém trhu službu expresního doručení. Nově je
také možné zboží bezplatně vrátit až do 100 dní.
		
		 
	
				Prodej reklamy na e-shopech má s příchodem reklamní platformy Cruxo dostat
nový směr. Její zakladatelé vycházejí z toho, že e-shopy by mohly díky
efektivnějšímu prodeji reklamy získávat vyšší objemy z vendor
marketingu.
		
		 
	
# Aktuality # Retail # Marketing
				V pražském Karlíně otevírá GymBeam svůj Fitness Hub. Prodejna nabídne
nejen fitness produkty, ale i možnost umlít si vlastní ořechové máslo.
		
		 
	
				Nestrategickou prací s cenou e-commerce přichází až o 10,2 miliard korun
zisku. Pomoci by měli pricing specialisté.
		
		 
	
				Řetězec Iceland v České republice zavírá prodejny a ruší e-shop.
Vedení firmy kroky ale odmítá komentovat.
		
		 
	
				Konference Reshoper se letos opět věnovala českým e-shopům. Zaměřila se
i na to, jak komunikovat se zákazníky a jaká média kombinovat.
		
		 
	
				I přes pokles obratu o čtvrtinu v porovnání s prvním kvartálem
loňského roku stále znamená růst oproti předpandemickému období.
		
		 
	
				E-shop Dr. Max se podílí 20 % na celkovém obratu (volný prodej) a nabízí
20 tisíc položek. Síť lékáren se letos chystá spustit samoobslužné
boxy, doručení v den objednání a nový sklad.
		
		 
	
				V prvním kvartále letošního roku rostla česká e-commerce o devět
procent. Nebýt války, mohl být růst dvojciferný, uvádí Shoptet.
		
		 
	
				Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.