Falešný tlak na e-shopech Čechy spíše odrazuje
Falešný tlak, vyskakovací okna nebo akce 3+1 při online nakupování na
Čechy působí spíše negativně.
Falešný tlak, vyskakovací okna nebo akce 3+1 při online nakupování na
Čechy působí spíše negativně.
Celní válka může zasáhnout hlavně e-shopy zaměřené na módu a
elektroniku, posílit může lokální produkce.
# Aktuality # Reklama # Marketing
E-shop Designovynabytek.cz nově vystupuje pod značkou Momenti. Nový název a
strategii představuje i reklamní kampaní.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Oproti marketplaces uhájí tuzemské e-shopy až dvě třetiny obratu
e-commerce.
Herečka Sarah Jessica Parker a zpěvák Mahmood se stávají tváří kampaní
Zalanda na jaro/léto 2025.
# Aktuality # Retail # Marketing
Green Butik, zaměřující se na ekologicky šetrné oblečení, mění po
10 letech svou vizuální identitu. Otevřel již čtvrtou prodejnu a plánuje
expanzi do Polska.
Začátek roku v e-shopech přinesl meziročně výrazně vyšší průměrné
útraty spotřebitelů za zboží.