Google zkouší výrazně usnadnit výběr oblečení on-line
Technologický gigant ladí své algoritmy, aby se dokázaly mnohem lépe trefit
do módního vkusu uživatelů. Zapojuje i prvky umělé inteligence.
Technologický gigant ladí své algoritmy, aby se dokázaly mnohem lépe trefit
do módního vkusu uživatelů. Zapojuje i prvky umělé inteligence.
Podle analýzy Upgates se e-commerce vrací k udržitelnému růstu.
Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků.
Zalando spouští novou kampaň s názvem „Trend jste vy“. Ukazuje
výstřednost a vášně pěti vybraných tvůrců.
# Aktuality # Retail # Reklama
Cílem kampaně je upevnit pozici Zásilkovny na trhu, a to pomocí
dlouhodobého konceptu, který se promítne do klíčové firemní komunikace
napříč celým rokem.
Meta rozvíjí e-commerce funkce a dává zadavatelům nové způsoby, jak se
mohou pokusit přimět uživatele k utrácení. Vylepšuje nejen Instagram, ale
i Facebook.
Zvýšení povědomí o značce, ale i příspěvek k celkovému obratu
přináší e-shopům kampaně v tradičních médiích. Vyplynulo to
z diskuse na setkání Eshopista.
Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě.
Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky
měsíčně.
Postřehy z letošního ročníku konference E-commerce Expo, která se konala
v Berlíně, shrnuje Daniel Blažek.
Cestou k opakovaným nákupům je spokojenost a dobrá nákupní zkušenost
zákazníka, zaznělo na konferenci Shopmasters.
Obrat společnosti DoDo v loňském roce přesáhl hranici 1,5 miliardy korun,
zboží rozváží v 88 městech v šesti zemích.