Dr. Max spouští novou kampaň „Jsme lékárníci“
V nové kampani chce Dr. Max přiblížit veřejnosti roli lékárníka ve
zdravotním systému.
V nové kampani chce Dr. Max přiblížit veřejnosti roli lékárníka ve
zdravotním systému.
Lékárenská síť Dr.Max si na komunikaci vybrala novou agenturu – McCann
Prague. Spouští první společnou kampaň.
E-shop Dr. Max se podílí 20 % na celkovém obratu (volný prodej) a nabízí
20 tisíc položek. Síť lékáren se letos chystá spustit samoobslužné
boxy, doručení v den objednání a nový sklad.
# Internet & Mobil # Marketing # Retail
Na online tržištích se odehrává každý druhý online nákup a prodejci
může vydělat 10 až 30 % tržeb. V Česku jsou nejoblíbenější Alza,
Heureka a Mall.
Dr.Max se rozhodl od dubna začít v Praze a okolí testovat samoobslužné
MaxBoxy. V pilotním provozu jich nabídne zatím zhruba deset.
Síť lékáren Dr.Max obhájila svůj loňský titul Absolutního vítěze
v soutěži Mastercard Obchodníka roku. U veřejnosti bodoval Lidl.
Privátní značka Dr.Max tvoří více než čtvrtinu obratu volně prodejných
přípravků stejnojmenné lékárenské sítě.
Až tucet věrnostních programů využívají v průměru čeští
spotřebitelé, nejvíce doporučují MyAir od Air Bank, ukazuje výzkum
agentury Incomind.