Do čela marketingu Footshopu přišla Adriana Jurdová

Na pozici marketingové ředitelky Footshopu střídá Adriana Jurdová Filipa Drusku.

/media/17947/adrianajurdova

Fullscreen Sdílet

/media/17947/adrianajurdova

Fullscreen Sdílet

Do vedení marketingu obchodu Footshop nastoupila letos v srpnu Adriana Jurdová. V pozici CMO střídá Filipa Drusku, který odešel do 11teamsport. 

Adriana Jurdová bude mít coby marketingová šéfka na starosti kompletní marketingovou strategii a rozpočet se zaměřením na splnění strategických cílů firmy. Jejími dalšími úkoly bude rozvíjet, motivovat a usměrňovat marketingový tým a identifikovat marketingové oblasti, ve kterých může být Footshop ještě efektivnější a inovativnější. V neposlední řadě pak udržet v rámci týmu správné tempo marketingových změn a starat se o to, aby Footshop přinášel inovace na trh mezi prvními.

Před nástupem do Footshopu působila Adriana Jurdová na obdobné pozici ve firmě Eyerim. Jako analytička pracovala pro Exponeu a mediální agenturu MEC. Vystudovala ekonomiku na Slovenské pol'nohospodárske univerzitě v Nitře. 

-stk- 

# fashion # personálie # lidé # marketing # tenisky # sneakers # streetwear # Footshop # Adriana Jurdová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.