Do čela marketingu Aktin nastoupil Josef Buryan

Marketingovým ředitelem společnosti Aktin se stal Josef Buryan. Přichází z firmy Meta.

/media/20592/josef-buryan

Fullscreen Sdílet

Aktin, český výrobce a prodejce zdravé výživy, obsadil pozici marketingového ředitele (CMO). Josef Buryan přišel z evropské centrály Meta, kde poslední tři roky vedl globální MarTech projekty a konzultoval byznys a marketing s největšími inzerenty v rámci regionu. 

V oboru e-commerce a sociálních médií se pohybuje více než 10 let. Vedl marketing v portálu Tipli a podílel se na online projektech v 5DM.cz. Na letošní rok se svým týmem cílí, i po předchozích letech, na meziroční růst. „Díky novému logistickému zázemí v Brně jsme připraveni a chystáme se rozšiřovat portfolio produktů o spoustu novinek, jak v potravinách, tak v módě,” popisuje.

Marketingový tým má Aktin kompletně in-house a nebude na tom nic měnit. 

-mav-

# personálie # lidé # marketing # Atkin

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.