V obchodech Dm roste prodej stáčené drogerie o 30 %
Dm drogerie markt uzavřela obchodní rok 2020/2021 s obratem přes 12 mld.
Kč a investovala 173 mil. Kč. E-shop rostl o 58 % a prodej stáčené
ekodrogerie o více než 30 %.
Dm drogerie markt uzavřela obchodní rok 2020/2021 s obratem přes 12 mld.
Kč a investovala 173 mil. Kč. E-shop rostl o 58 % a prodej stáčené
ekodrogerie o více než 30 %.
Dm drogerie představuje dvě nové privátní značky, minerální nápoje
Ivorell a ponožky z dřevěných vláken Legstra.
Z pozice předsedajícího jednatele Dm drogerie markt v ČR odchází Gerhard
Fischer a o chod společnosti se bude nově starat širší vedení.
Za tři hodiny od zaplacení online objednávky na e-shopu Dm drogerie markt
bude možné ji vyzvednout na prodejně.
Dm drogerie markt dále rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu
přírody“. Nasazuje brandovanou kampaň či předsunuté výlohy.
Dm plánuje rozšířit nabídku stáčené ekodrogerie na další prodejny.
V Praze vznikla nová nákupní galerie Bořislavka Centrum patřící skupině
KKCG Real Estate Group. Mezi prvními zde otevírá Lidl, dm a Knihy Dobrovský.
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.