Vaše ROI může zlepšit také Customer Match. Víte, co to je?
Customer Match neboli seznamy zákazníků pomohou data efektivně využít pro
aktivace, píše Petr Vaněk z agentury TRKKN.
Customer Match neboli seznamy zákazníků pomohou data efektivně využít pro
aktivace, píše Petr Vaněk z agentury TRKKN.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Do BurdaMedia Extra přišla Tatiana Hrubá ze společnosti Vltava Labe Media.
Omnicom Media Group přináší nový report, který mapuje aktuální
digitální trendy pro Česko v roce 2025.
Česká televize stále podle generálního ředitele ČT Jana Součka počítá
s tím, že by užívání služby iVysílání bylo navázáno na platbu TV
poplatku.
Pozici Jana Maxy zaujme od začátku července Marek Doležel, dosavadní
výkonný ředitel pro nová média České televize.
# Internet & Mobil # Slovensko
V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo
205 milionů eur.
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme
vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán
Patrovský.
Po 25 letech strávených ve společnosti Pernod Ricard nastupuje Jaroslav Haž
do vedení digitálního oddělení agentury EverWhere.