Kdy se do televize vrátí reklama na dětské výrobky?
Zadavatelé reklamy se loni po jarní obavě do televize vrátily s výjimkou
zadavatelů ze segmentu dětských výrobků. Nad tím, proč to tak je, se
zamýšlí Michaela Vasilová z Atmedia.
Zadavatelé reklamy se loni po jarní obavě do televize vrátily s výjimkou
zadavatelů ze segmentu dětských výrobků. Nad tím, proč to tak je, se
zamýšlí Michaela Vasilová z Atmedia.
Philips Sonicare for Kids v nové kampani „polidšťuje“ dětský sonický
kartáček. Poprvé firma nevyužívá adaptovanou reklamu a natáčelo se
s českými dětmi.
Novinkou ve vysílání dětské stanice ČT:D bude také seriál o stavu
planety Rejpavá žížala.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nový mediálně-vzdělávací seriál pro děti s názvem V digitálním
světě má reagovat na nedostatek výukových materiálů v oblasti mediální
výchovy.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
V loňském roce používalo internet již 81 % Čechů starších 16 let,
chytrý telefon pak 70 % populace.
První vysílání vzdělávacího pořad UčíTelka sledovala v pondělí
polovina dětí, které byly u televizních obrazovek.
Česká televize připravila televizní vysílání pro žáky prvního stupně
základních škol. Speciální pořad nachystala i pro starší žáky.