# Marketing # Retail # Aktuality
Prodejci sportovního oblečení cílí na podzim na školáky
Prodejci sportovního oblečení startují kampaně na podporu prodeje
sportovního oblečení pro děti.
# Marketing # Retail # Aktuality
Prodejci sportovního oblečení startují kampaně na podporu prodeje
sportovního oblečení pro děti.
Knihkupectví zahajují kampaně navázané na začátek školního roku.
V kampaních zdůrazňují možnost získat vše na jednom místě.
Na jaře letošního roku se nabídka videoték německých veřejnoprávních
televizí ARD a ZDF rozšířila i o dětskou stanici KiKA, která je již
řadu let jejich společným projektem. K obsahu mohou přistupovat i diváci
v České republice.
Do hledáčku marketérů začíná pomalu dorůstat generace alfa, kterou lze
definovat jako sociální, globální a mobilní.
Aquaparky letos hlásí vydařenou sezonu. Pro přilákání návštěvníků
využívají marketingový mix, komunikují novinky a pořádají řadu akcí.
Polská veřejnoprávní televize začala šířit v pondělí 7. srpna
v nabídce bezplatného pozemního vysílání paralelně kanál TVP ABC.
Stanice je k dispozici aktuálně v multiplexu 1 a také v multiplexu 6.
Projekt Čtení pomáhá se spojuje s influencery a knihovníky a přináší
tipy na letní čtení pro děti.
Nejlépe se prodávají příběhy, které děti už znají z filmů nebo
z videí, říká k proměně knižního dětského trhu Ondřej Müller
z Albatros Media.
Začátkem května došlo k rebrandingu dětského kanálu Moonbug, který má
od letošního roku ve své nabídce exkluzivně společnost O2 Czech Republic.
Operátor nabízí svým klientům stanici s anglickou a tureckou jazykovou
stopou.
V nabídce streamingové služby Rakuten TV, která ve své nabídce kombinuje
online videopůjčovnu a streamování televizních kanálů na modelu tzv. FAST
Channels, došlo od května k několika změnám.