CzechTourism láká kampaní na překvapivé tradice
V nové kampani na podporu zahraničního turismu se CzechTourism zaměřuje na
české tradice.
V nové kampani na podporu zahraničního turismu se CzechTourism zaměřuje na
české tradice.
Mezinárodní kongresová asociace ICCA zařadila Prahu na pátou příčku
žebříčku nejžádanějších kongresových destinací světa.
České Švýcarsko spouští novou kampaň, s níž chce do destinace
zasažené letos v létě požárem přilákat turisty.
Společnou kampaní ve vybraných zemích lákají Letiště Praha, Czech
Tourism a Prague City Tourism turisty do české metropole.
CzechTourism se v kampani soustředí na německé turisty. Láká je do
lázní a na podzimní městské pobyty.
Agentura CzechTourism se rozhodla pro atypický reklamní
formát – v Miláně nechala vytvořit velkoplošnou malbu s kněžnou
Libuší.
V novém seriálu představuje CzechTourism s Lukášem Hejlíkem tipy na
kavárny, bistra a restaurace v malých a větších městech České
republiky.
O podpoře domácího i zahraničního turismu v době, kdy se cestování
kvůli pandemii zastavilo, hovoří ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.