# Aktuality # Reklama # Marketing
Do kategorie třtinových rumů vstupuje Ron de Azur
Na český trh přichází šestiletý třtinový rum původem z Panamy pod
názvem Ron de Azur.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Na český trh přichází šestiletý třtinový rum původem z Panamy pod
názvem Ron de Azur.
U příležitosti 80 let na trh přichází Ikea s kolekcí Nytillverkad,
s níž vzdává hold svým ikonickým produktům.
Kávy značky Segafredo jsou nyní nabízeny v nových obalech
i s novým logem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Bonami rozjíždí segment kuchyní. V pražském obchodním centru Westfield
Chodov otevírá první kamenné kuchyňské studio.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Nový směr značky se promítá nejen do produktového designu, ale i do
aktuálních kampaní na podporu novinek pro rok 2023 od uměleckého ředitele
Jana Plecháče.
Klub učitelů marketingu při České marketingové společnosti (ČMS)
zorganizoval na začátku května seminář „Marketing a reklama
v proudu času".
Nejčtenější deník v hlavním městě mění svou vizuální podobu
i obsah. Více se zaměřuje na publicistická témata, rozhovory či
lifestyle.
Komerční banka představila nový bankovní systém a ohlásila vstup do nové
éry bankovnictví. Při této příležitosti také spouští imageovou
kampaň.
V novém provedení dostává větší prostor černá barva, logo je
vizuálně podobné úpravě z 60. let.
Mladá sklářská firma Klimchi sází především na zahraniční trhy.
Cílí však i na české spotřebitele, firemní zákazníky a interiérové
designéry.