AutoPalace zavádí novou strategii značky i vizuální identitu
Cílem změny je podle sdělení společnosti sjednocení komunikace všech
poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v Česku a na
Slovensku.
Cílem změny je podle sdělení společnosti sjednocení komunikace všech
poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v Česku a na
Slovensku.
TV Nova sloučila sekce kreativy a marketingu do jedné pod vedením
marketingového ředitele Jakuba Strýčka. Kreativní ředitel Alan Záruba po
téměř deseti letech z Novy odchází.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Nová podoba webu Hospodářských novin HN.cz má být přehlednější a
technologicky vyspělejší. Hospodářské noviny se zároveň rozloučily
s iHned.cz.
# Aktuality # Marketing # Retail
Zalando představuje ve spolupráci s designérskou platformou Not Just a Label
více než 35 luxusních značek.
Studenti zlínské univerzity budou následující semestr navrhovat produkty,
které mají sloužit jako pomůcky k výuce mediální gramotnosti.
Tištěná verze byznysového deníku E15 vychází od října v novém
formátu, designu a na jiném papíře.
# Aktuality # Marketing # Retail
Cyrilovy brambůrky uvádí nový obal. Český výrobce s ním chce expandovat
do retailových sítí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbol
z domovského Rakouska rozšiřuje i do dalších zemí včetně Česka.
Sportisimo má od konce srpna novou vlajkovou loď v ostravském Avion Shopping
Parku. Je druhá v České republice. Řetězec postupně plánuje modernizovat
kolem třiceti prodejen.
Televize Nova ukázala novou podobu svého zpravodajského studia. Mění se
také loga zpravodajských pořadů a jejich grafická výbava.