MetroZoom uvedla dynamickou OOH reklamu
Dynamický outdoor (OOH) umožňuje v reálném čase promítat spoty na
digitálních plochách CLV.
Dynamický outdoor (OOH) umožňuje v reálném čase promítat spoty na
digitálních plochách CLV.
Dentsu vytvořila regionální produkční platformu Content Symphony. Povede ji
Radim Kameník.
Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou
kampaní.
Barbora Kolečářová nově působí na pozici Digital Investment Director pro
Dentsu Czech Republic.
Z pozice Operations Director v agentuře Adexpres odchází Lenka Auerová.
Isobar technologies se mění na značku Merkle. V jejím čele i nadále
zůstává Daniel Urminský.
Digitální agentura Adexpres, která patří pod mezinárodní síť Dentsu,
má po 12 letech nové vedení. Dočasně je v čele agentury Jiří Vítek.
Dentsu Group chce za 300 miliard jenů (asi 62 miliard Kč) prodat svého
sídlo v Tokiu.