Fortuna v nové kampani „oživuje štěstěnu“
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani
pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani
pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
V rámci 3D venkovní reklamy představuje Mastarcard své platební karty
Touch Card.
V nové kampani měří Generali Česká pojišťovna pozornost uživatelů
v online prostředí napříč všemi nákupními typy.
Dentsu během posledního dubnového víkendu otevře své brány studentům
marketingových oborů.
V čele strategického oddělení Dentsu je Zdeňka Zlatušková, Tomáš
Mrkvička se přesouvá do vedení Dentsu Creative.
Gardena, značka zavlažovací a zahradní techniky, si ve výběrovém
řízení na mediální agenturu vybrala Dentsu.
Ikea spustila kampaň „Život je jeden velký nepořádek“, s níž
komunikuje úložná řešení do domácnosti.
Komerční banka oznámila, že po 22 letech vystřídá od nového roku
agentura Dentsu stávající mediální agenturu PHD.