Decathlon kompletně redesignuje své pražské prodejny

Prodejny Decathlon Černý Most a Chodov v Praze jsou po kompletním redesignu. Součástí jsou nově RFID, samoobslužné pokladny či roboti. 

Út 17. prosince 2024 07:35 3 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Marketing

/media/3zvfptcz/decathlon_cernymost

Fullscreen Sdílet

/media/3zvfptcz/decathlon_cernymost

Fullscreen Sdílet

Sportovní prodejny Decathlon na Černém Mostě a na Chodově v Praze prošly kompletní proměnou. Změny obnášejí novou vizuální identitu Decathlon a také nové uspořádání prodejny včetně cirkulárního plánu. 

„Modernizace obou prodejen vyšla na bezmála 20 milionů korun a dlouhodobě by měla přinést zvýšení návštěvnosti až o 5 %, zákaznické spokojenosti dokonce o 10 %. Od změny těchto 2 prodejen očekáváme také až 4% zvýšení obratu ročně,” uvádí Jan Černý, Customer Experience Leader společnosti Decathlon Česká republika. Dokončení redesignu prodejen na Černém Mostě a Chodově v hávu nové vizuální identity Decathlonu reflektuje globální strategii North Star.

Prodejny Decathlon Černý Most i Chodov mají nově nabídku sportovního vybavení a oblečení v jedné uličce. Tento nový koncept, známý jako cirkulární plán, má zajistit, že zákazníci mohou rychle najít vše, co potřebují, a také se inspirovat.

Redesign prodejny zahrnuje také nové regálové vystavení a moderní design, který kombinuje funkčnost s estetikou. Důraz je kladen na světlé a přehledné prostředí, nové regály jsou navrženy tak, aby využily prostor a nabídly co největší výběr produktů. Novinkou jsou elektronické cenovky a možnost si díky vlastní mobilní aplikaci asociovat produkty s jednotlivými displeji, přes který lze získat informace o produktu. 

/media/4rratg0w/decathlon_celaregalu

Fullscreen Sdílet

/media/wnrjtvmq/decathlon_chodov

Fullscreen Sdílet

V prodejně jsou k dispozici také samoobslužné pokladny, u nichž stačí jen vložit jednotlivé produkty do příslušného prostoru u pokladny, kde se produkty prostřednictvím technologie RFID samostatně naskenují. Díky tomu se celkový čas strávených u polkaden zkracuje až o 25 % a zároveň funguje jako bezpečnostní prvek, protože pokud je daný produkt nezaplacený, ozve se brána u vstupu do prodejny.

S RFID technologií pracuje i robot Tory, který má na starost inventuru produktů. Robot zcela samostatně projíždí každý den celou prodejnou a kontroluje skladové zásoby, informace pro inventuru tak mají zaměstnanci dostupné 24/7 a mají tak okamžitý a neustálý přehled o pohybu zásob. 

Do modernizace prodejen plánuje Decathlon i nadále investovat. „Příští rok se budou na modernizaci soustředit především země s největším podílem na obratu – Francie, Itálie, Španělsko, Spojené království, Německo nebo například Indie. V České republice budeme modernizovat dílčí části vybraných prodejen, např. čela regálu, pro ještě lepší orientaci v prodejně,“ dodává na závěr Jan Černý

-stk- 

# prodejna # kamenná pobočka # redesign # modernizace # robot # Decathlon # samoobslužná pokladna # RFID technologie # RFID

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.