McDonald’s kampaní "vybočuje z rutiny", podporuje kuřecí
McDonald’s se v podzimní kampani soustředí na kuřecí nabídku. Staví
na tom, že „občas je fajn vybočit z rutiny“.
McDonald’s se v podzimní kampani soustředí na kuřecí nabídku. Staví
na tom, že „občas je fajn vybočit z rutiny“.
Nová reklamní kampaň společnosti McDonald’s je věnována jejím
zaměstnancům.
McDonald’s od června nasadil novou kampaň na McCafé. Oslovit s ní chce
milovníky kávy i ty, co hledají pohodlné řešení.
Celkem šest českých prací postoupilo na mezinárodní soutěži New York
Festival Advertising Awards do finále.
Pivovar Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nealkoholické pivo s názvem
Královsky hořké nealko.
McDonald’s spouští novou kampaň, v níž chce do debaty o udržitelnosti
zapojit své zákazníky, odborníky i zaměstnance.
Bauhaus chce letos v České republice vysadit 100 tisíc stromů. Svou
aktivitu podpoří i marketingovou kampaní.
I ve vánoční kampani CZC.cz rozvíjí svůj koncept boje za práva všech
dvojek. Tentokrát brojí za revoluční Vánoce, tedy Technoce.