DDB v kampani k MDŽ řeší přechylování pozic v oboru
U příležitosti Mezinárodního dne žen připravila agentura DDB kampaň,
v níž poukazuje na nevyrovnanou reprezentaci žen v reklamě.
U příležitosti Mezinárodního dne žen připravila agentura DDB kampaň,
v níž poukazuje na nevyrovnanou reprezentaci žen v reklamě.
Praha poděkovala všem dobrovolníkům, neziskovým organizacím i občanům
za pomoc ukrajinským uprchlíkům sochou Dobrovolnice.
Konopnými kapkami Flou chtějí DDB a Dr. Weed upozornit na legislativní
paradox.
McDonald’s se v zimní kampani ptá „Je to ještě Big Mac?“. Komunikuje
tak Big Mac s „trochu jinou recepturou".
Po 11 letech odchází z agentury DDB Darko Silajdžić. Jeho další kroky
vedou k módě a kultuře.
Rossmann přichází s novou brandovou kampaní „Pečujeme s láskou“.
Specializovaná agentura DDB Fresh staví na propojení marketingu a módy.
Klientům chce nabízet nové a nečekané koncepty, které jim urychlí
budování značky, popisuje Veronika Babkovová z DDB Fresh.
Nová specializovaná agentura v síti DDB Europe, DDB Fresh, se zaměří na
módní inovace a udržitelnost.